Ejendomme2025-04-11T09:44:51+00:00

Se alle vores ejendomme

Se alle vores ejendomme

Her kan du se vores ejendomsportefølje

Frederikshavn:

Rimmensgade 29

Her er 2 lejemål

Olfert Fischers Vej 2A, 9900

4 lejemål, 4 erhvervslokaler og 13 depotrum

Barfredsvej 45B og C, 9900

1 lejemål og 2 erhvervslokaler

Barfredsvej 45A, 9900

2 lejemål

Koktvedvej 30, 9900

3 lejemål

Hjørringvej 2A, 9900

2 lejemål

Kastanievej 2-4 og Mette Billes vej 12, 9900

4 lejemål

Plantagevej 27 & 29, 9900

3 lejemål

Rimmensgade 18, 9900

5 lejemål og 2 erhvervslokaler

Gl. Torv 7, 9900

4 lejemål og 1 erhvervslokale

Tårs:

Bredgade 85, 9830

Her er 3 lejemål

Bredgade 89, 9830

3 lejemål og 1 erhvervslokale

Tårs møllevej 4, 9830

2 lejemål

Bollervej 2, 9830

2 lejemål

Brønderslev:

Vestergade 43, 9700

1 lejemål og 17 depotrum

Hadsund:

Torvet 6, 9560

2 lejemål og 1 erhvervslokale

Storegade 41, 9560

2 lejemål og 2 erhvervslokaler

Løgstør:

Sønderport 7D, 9670

3 lejemål

Bredgade 143, 9670

3 lejemål

Hirtshals:

Ringvejen 1, 9850

4 lejemål

Peter Andersens Vej 19, 9850

1 lejemål

Gandrup:

Borgergade 53, 9362

4 lejemål

Saltum:

Tinghøjgade 31, 9493

2 lejemål

Sindal:

Amagergade 6, 9870

2 lejemål

Østervrå:

Hjørringvej 434, 9750

3 lejemål og 1 erhvervslokale

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål for lejere.
Du er altid velkommen til at ringe til os på 31 77 61 07 eller sende en mail til Info@danseb.dk

Husleje og betaling
Hvornår skal huslejen betales?2025-02-15T08:34:16+00:00

Huslejen skal betales senest den 1. i hver måned, medmindre andet fremgår af din lejekontrakt.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?2025-02-15T08:34:41+00:00

Du kan betale via bankoverførsel og PBS (Betaling service). Betalingsoplysningerne findes i din lejekontrakt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler husleje til tiden?2025-02-15T08:35:05+00:00

Manglende betaling kan medføre rykkergebyrer og i værste fald ophævelse af lejekontrakten. Kontakt os straks, hvis du har problemer med betalingen

Bolig og vedligeholdelse
Hvem kontakter jeg, hvis der er skader eller problemer i boligen?2025-02-15T08:35:47+00:00

Kontakt vores ejendomsadministrator eller brug vores kontaktformular på hjemmesiden.

Må jeg lave ændringer i boligen?2025-02-15T08:36:17+00:00

Du må ikke foretage permanente ændringer uden skriftlig tilladelse fra udlejer. Mindre ændringer, såsom at hænge billeder op, er tilladt.

Hvordan fungerer det med vedligeholdelse af boligen?2025-02-15T08:36:41+00:00

Vi står for vedligeholdelse af større installationer som varme og el, mens du selv skal sørge for almindelig rengøring og småreparationer i boligen.

Opsigelse og fraflytning
Hvordan opsiger jeg min lejekontrakt?2025-02-15T08:37:01+00:00

Opsigelse skal ske skriftligt i henhold til lejekontraktens opsigelsesvarsel, som typisk er 3 måneder.

Hvordan foregår fraflytningssynet?2025-02-15T08:37:21+00:00

Ved fraflytning gennemgår vi boligen sammen med dig for at vurdere eventuelle skader, der skal udbedres.

Hvornår får jeg mit depositum tilbage?2025-02-15T08:37:46+00:00

Depositum tilbagebetales, når eventuelle skader og mangler er udbedret, og regnskabet for din lejeperiode er gjort op

Praktiske spørgsmål
Må jeg have husdyr i lejemålet?2025-02-15T08:38:10+00:00

Husdyr er tilladt i lejemålet efter forudgående aftale med udlejer. Kontakt os for nærmere information og godkendelse.

Er der parkeringsmuligheder ved ejendommen?2025-02-15T08:38:27+00:00

Ja, flere af vores ejendomme har parkeringspladser. Kontakt os for detaljer om din specifikke ejendom.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister mine nøgler?2025-02-15T08:38:41+00:00

Kontakt os straks. Udskiftning af låse og nøgler sker på din regning.

Go to Top