Om os2025-03-24T07:17:00+00:00

Hvem er DANSEB ApS

DANSEB ApS er en hurtigt voksende virksomhed, der specialiserer sig i opkøb, renovering og udlejning af ejendomme. Vi har et bredt udvalg af udlejningslejemål og depotrum i Nordjylland. Vi har ejendomme i Løgstør, Hadsund, Tårs, Frederikshavn, Hirtshals, Gandrup, Østervrå og Brønderslev.”

Medarbejdere hos DANSEB ApS

Sebastian Bach Abildgaard
Direktør
(+45) 31 77 61 07
Daniel Uldahl Pedersen
Direktør
info@danseb.dk
(+45) 29 91 66 52
Troels Dahl
Praktikant
(+45) 20 89 08 46

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål for lejere.
Du er altid velkommen til at ringe til os på 31 77 61 07 eller sende en mail til Info@danseb.dk

Husleje og betaling
Hvornår skal huslejen betales?2025-02-15T08:34:16+00:00

Huslejen skal betales senest den 1. i hver måned, medmindre andet fremgår af din lejekontrakt.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?2025-02-15T08:34:41+00:00

Du kan betale via bankoverførsel og PBS (Betaling service). Betalingsoplysningerne findes i din lejekontrakt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler husleje til tiden?2025-02-15T08:35:05+00:00

Manglende betaling kan medføre rykkergebyrer og i værste fald ophævelse af lejekontrakten. Kontakt os straks, hvis du har problemer med betalingen

Bolig og vedligeholdelse
Hvem kontakter jeg, hvis der er skader eller problemer i boligen?2025-02-15T08:35:47+00:00

Kontakt vores ejendomsadministrator eller brug vores kontaktformular på hjemmesiden.

Må jeg lave ændringer i boligen?2025-02-15T08:36:17+00:00

Du må ikke foretage permanente ændringer uden skriftlig tilladelse fra udlejer. Mindre ændringer, såsom at hænge billeder op, er tilladt.

Hvordan fungerer det med vedligeholdelse af boligen?2025-02-15T08:36:41+00:00

Vi står for vedligeholdelse af større installationer som varme og el, mens du selv skal sørge for almindelig rengøring og småreparationer i boligen.

Opsigelse og fraflytning
Hvordan opsiger jeg min lejekontrakt?2025-02-15T08:37:01+00:00

Opsigelse skal ske skriftligt i henhold til lejekontraktens opsigelsesvarsel, som typisk er 3 måneder.

Hvordan foregår fraflytningssynet?2025-02-15T08:37:21+00:00

Ved fraflytning gennemgår vi boligen sammen med dig for at vurdere eventuelle skader, der skal udbedres.

Hvornår får jeg mit depositum tilbage?2025-02-15T08:37:46+00:00

Depositum tilbagebetales, når eventuelle skader og mangler er udbedret, og regnskabet for din lejeperiode er gjort op

Praktiske spørgsmål
Må jeg have husdyr i lejemålet?2025-02-15T08:38:10+00:00

Husdyr er tilladt i lejemålet efter forudgående aftale med udlejer. Kontakt os for nærmere information og godkendelse.

Er der parkeringsmuligheder ved ejendommen?2025-02-15T08:38:27+00:00

Ja, flere af vores ejendomme har parkeringspladser. Kontakt os for detaljer om din specifikke ejendom.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister mine nøgler?2025-02-15T08:38:41+00:00

Kontakt os straks. Udskiftning af låse og nøgler sker på din regning.

Go to Top